Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Undertale
#11
(17.01.2016, 00:34)Davis Unicorn Napsal(a): Nezaujalo Vás demo? To protože to obsahuje pouze 1.8647125589% atmosféry celé hry.

Tak to mají velmi špatné demo a něco by měli změnit, když mají lákat kupce na materiál, který není lákavý Pinkiecrazy
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.

Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.

Se stim smiřte
Odpovědět
#12
Neskutečně bombová hra. Co se atmosféry týče, konců a hlavně hudební stránky věci..Akorát, Genocide prostě...ne. Doufám že Toby vytvoří v nějaké bližší době něco podobného, každopádně prý na undertale pracoval 2 roky..a zdá se mi že absolutně nečekal že z toho bude takový trhák Rainbowlaugh

[Obrázek: 12224165_1651216538497500_1153713209_n.jpg]
Just a random pony with muffins!
Odpovědět
#13
Stejně jako u Steven Universe se hlavní mind-blowing aspekty dostaví až po vcelku dlouhé chvíli hraní. Navíc, síla té hry je do velké míry v tom, jak si hraje s hráčovým očekáváním vzniklých hraním jiných her a taky z charakterů.
Love and Tolerate není hloupost.

723462958

vanamartincz@gmail.com
Odpovědět
#14
(17.01.2016, 13:18)BatygameCZ Napsal(a): Chtěl bych se zeptat- je to fakt tak geniální, jak všichni tvrdí? Rainbowlaugh

Rozhodně ne, nic geniálního nebo revolučního v te hře není.
Od většiny her se to liší tím, že je to zaměřeno spíše na jednotlivé charaktery a svět, ve kterém žijí.
Celý gameplay se skládá z chození od NPC k NPC, a interakce s nimi. Na to je ta hra zaměřená, a kromě toho se ve hře téměř nic neděje.
A právě kvůli boss fightům a dobře napsaným postavám se tohle stalo slavné...

Skus si to sám, dá se to odehrát za pět hodin.
Odpovědět
#15
No do prčic Radlane, shitstorm za 3...2... Rainbowlaugh
Ale zkusím, cena je velice sympatická Twilightsmile
Odpovědět
#16
Bonus pro zvýšení intelektu

Pokud se někomu stane, že mu nepůjde hudba, zkontrolujte, jestli náhodou nemáte v cestě ke složce se hrou nějaký znak, který ENG klávesnice nezná. Rainbowlaugh
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.

Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.

Se stim smiřte
Odpovědět
#17
Wow, tak som si to skúsil, total genocide na prvý run. Musím uznať, že tí dvaja (no spoilers) sú absurdne nároční bossovia - a strašne iritujúci Rainbowlaugh (ale soundtracky majú brutálne)
Asi je to trest za vojnu voči celému hernému svetu, ale musím uznať, že na tej Genocídnej ceste niečo je. Asi to je ten pocit, keď postupom času naháňaš viacerým NPCs strach a celý herný svet sa zakrivuje podľa teba.

Well played, Toby. Počas finálnych scén som bol celkom vydesený.
Routine kills ponies and humans alike. Trying new things makes life so much brighter Pinkiesmile
--Pony Dawnflash--
Odpovědět
#18
Já o mnoha koncích vím, a jsou dost hloupě implementovány.
Téměř celá hra je stejná, až na pár finálních boss fightů a nějaké ty dialogy. Mě se to znova celé hrát nechtělo, to jsem si to přečetl na wikině a vyšlo mi to na stejno.
Odpovědět
#19
Příběh je hezký. Asi proto je to tak populární. Děcka se poprvé setkaly s oldschool RPG, ale ten důraz na replayabilitu, se mi zdá, nějak padá na trochu neúrodnou půdu. Změní se pár dialogů, jedna lokace se otevře, dvě jiné se zavřou... to je všechno fajn, ale co to všechno mezi? Ve zmiňovaném Stanley Parable je docela zajímavé okolní prostředí a vypravěč žvaní prakticky neustále, takže i když člověk prochází stejný úsek poněkolikáté, nenudí se... tak moc. Zatímco tady je prostor mezi nějakým progressem vcelku řídce vyplněný hodně jednotvárnými a repetitivními mechanikami. A pár překvapivých momentů ve stylu "máš pocit, jako bys tím už někdy prošel" to tak úplně nezachrání. Možná, kdyby aspoň to zpracování nebylo tak minimalistické, zabavilo by to, ale opravdu si můžu jen dost těžko představit, jak někdo popáté tráví ty dvě-tři hodiny zíráním na ty samé tři sprity. To už je trochu masochismus Rainbowlaugh
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.

Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.

Se stim smiřte
Odpovědět
#20
Priznávam, že som si Undertale totálne vyspoiloval jeho Wikinou, takže genocide start bol naschvál, aby som male tie zvyšné runy nejako ovplyvnené.
Neplánujem to preháňať s re-runs, ale o to mi išlo, všetkých zavraždiť, kým si k ním vytvorím vzťah, potom skončím ako Ivory - nebudem chcieť.

Na prvýkrát je to ako - KILL THEM, KILL THEM ALL Rainbowlaugh Je to celkom thrilling prísť k relevantnému NPC a len tak, bez obalu ho zabiť. Toho si v konvenčných hrách veľa neužiješ Pinkiesmile
Routine kills ponies and humans alike. Trying new things makes life so much brighter Pinkiesmile
--Pony Dawnflash--
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: