Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Ano. Dopadlo to zleRainbowlaugh

Už ste niekedy padli pod kolesá auta?
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Skoro a to som bol prváčik.

Už ste niekedy upratovali celý dom?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Vysával.

Už ste niekedy získali niečo z teleshopingu?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
takovy ten koktejl na hubnuti (pro expriatelku) ...
uz ste nekdy neco nelegalne stahli z netu?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Určite nie AJ lieAJ lie

Už ste niekedy tak strašne [spoiler: priestorovo objemného] človeka, že neprešiel cez dvere?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
ja mal raz frajerku ktora mala 170kg Ajsmug
uz ste nekdy zhubli vic nez 10kg?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Nie, lebo ja by som mal skôr pribrať Rainbowlaugh

Už ste niekedy svietili jak vianočný stromček?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
NieRainbowlaugh nemal som príležitosťRainbowlaugh

Už ste sa niekedy kúpali v dúhe?
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Jo, každý den dvakrát. Pomáhá to na pleť Rainbowderp

Už jste někdy něco tvořili 3 měsíce?
Odpovědět
bakalarskou praci Twilightblush  a muj fanfic Rainbowlaugh
uz ste nekdy vypraveli nekomu pohadku?

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)